هشدار شدید باد در هنگام وارد شدن برف به کلگری

با شروع طوفان های زمستانی به مناطق جنوبی و شرقی استان ، هشدارهای شدید باد برای کلگری صادر شده است.

محیط کانادا گفت طوفان شدید زمستانی در شمال غربی ایالات متحده باعث برف سنگین در قسمت جنوبی استان از شنبه شب تا اوایل صبح دوشنبه می شود.

حدود 20 تا 40 سانتی متر برف بین Pincher Creek و Medicine Hat پیش بینی می شود که احتمال بارش برف در گردنه Crowsnest و در نزدیکی Cypress Hills بیشتر است.

در کلگری ، وزش باد شدید شمالی تا 90 کیلومتر در ساعت تا عصر شنبه و بعد از نیمه شب امکان پذیر است ، محیط زیست کانادا در هشدار صادر شده در ساعت 5:15 بعد از ظهر اعلام کرد: احساس سرما به اندازه -22 درجه سانتیگراد در طول شب.

وزش باد ، در ترکیب با ریزش برف ، می تواند دید را کاهش دهد ، و اشیا lo سست ممکن است پرتاب شوند ، که باعث آسیب دیدگی یا خسارت به مال شود.

همچنین انتظار می رود وزش باد شدید در محدوده 60 تا 80 کیلومتر در ساعت باعث ایجاد شرایط ناگهانی سفیدپوشی در مناطق جنوب گوزن قرمز و شرق بزرگراه 2 شود. انتظار می رود تا بعد از ظهر یکشنبه وزش باد کاهش یابد.

محیط زیست کانادا گفت: “به تأخیر انداختن سفرهای غیر ضروری به بهبود شرایط بپردازید. جمع شدن سریع برف سفر را دشوار می کند. در برف های سنگین و برف باران بارها میزان دید به طور ناگهانی به نزدیک صفر کاهش می یابد.”

از اوایل غروب شنبه برف شدید ادمونتون را پوشانده بود.

لیست به روز هشدارهای هواشناسی در وب سایت Environment Canada موجود است.