نخست وزیر جیسون کنی امروز جلسه روزانه جلسه COVID-19 را رهبری می کند

نخست وزیر جیسون کنی بعد از ظهر امروز که رئیس ارشد پزشکی استان هشدار داد که محدودیت های جدیدی برای کاهش سرعت افزایش COVID-19 در سراسر استان لازم است ، نخست وزیر جیسون کنی بعد از ظهر امروز به روز رسانی درباره واکنش همه گیر آلبرتا را ارائه می دهد.

انتظار می رود كه كنی ، تایلر شاندرو وزیر بهداشت و داگ شویتزر وزیر مشاغل ، اقتصاد و نوآوری در جلسه توجیهی روز سه شنبه با مدیر ارشد بهداشت و درمان دكتر دنا هینشاو شركت كنند.

کنفرانس خبری قرار است در ساعت 4 بعدازظهر آغاز شود.

CBC News کنفرانس خبری را به صورت زنده در اینجا برگزار می کند.

بروزرسانی روز سه شنبه در میان افزایش پرونده های کار و افزایش اضطراب در مورد توانایی سیستم مراقبت های بهداشتی برای کنار آمدن است.

هینشاو طی جلسه توجیهی روز دوشنبه هشدار داد که برای جلوگیری از گسترش COVID-19 محدودیت های بیشتری لازم است.

هینشاو روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: “من صریح خواهم گفت – تاکنون ما منحنی را عقب نمی کشیم.”

“ما هنوز شاهد انتقال بسیار بالای ویروس هستیم که فشار زیادی را به بیمارستان ها ، واحدهای مراقبت های ویژه و کارکنان مراقبت های بهداشتی وارد می کند.”

هینشاو گفت که بدون محدودیت های موجود تعداد بدتر خواهد بود ، اما گفت که او اقدامات بهداشتی جدید و سخت تری را برای بررسی دولت کنی آماده می کند.

این استان روز دوشنبه از 20،000 مورد فعال COVID-19 پیشی گرفت و از 16 مورد مرگ دیگر خبر داد ، از جمله چهار مورد در همان روز در همان مرکز مراقبت ادمونتون.

از زمان شیوع همه گیر در ماه مارس ، شمار کشته شدگان به 631 نفر رسید. در سراسر استان ، 609 نفر روز دوشنبه در بیمارستان برای این بیماری تحت درمان بودند ، از جمله 108 نفر در تخت های ICU.

تعداد پرونده های روزانه آلبرتا از 24 نوامبر بیش از 1000 نفر در روز و تقریباً به مدت یک هفته بیش از 1600 مورد در روز بوده است. آلبرتا بالاترین میزان آلودگی های جدید را در هر استان دارد.

آخرین بار کنی قوانین جدید COVID را در تاریخ 24 نوامبر اعلام کرد. قرار بود این قوانین در هفته آینده بررسی شوند.

این اقدامات شامل محدودیت هایی در مشاغل تجاری بود كه برای باز نگه داشتن آنها و در عین حال كاهش شیوع ویروس کرونا ، طراحی شده بود. یک ممنوعیت در سراسر کشور برای تجمع در داخل خانه ها ، فراتر از کسانی که در آن زندگی می کنند ، اعمال شد. موارد استثنا در مورد افرادی که تنها زندگی می کنند ساخته شده است.

هینشاو گفت که دشوار است مشخص کند که چرا محدودیت ها منحنی منحنی نیستند ، و افزود این همیشه ترکیبی از قوانین و تمایل و توانایی افراد برای پیروی از آنها است.

وی روز دوشنبه گفت که در حال آماده سازی مجموعه جدیدی از توصیه ها برای تیم نظارت COVID-19 کنی است ، یک کمیته فرعی کابینه.

وی گفت: “من معتقدم که برای کاهش تعداد پرونده های خود و محافظت از سیستم مراقبت های بهداشتی ما به محدودیت های اضافی نیاز داریم.”