معرفی دو مدل ظرفیت کولر گازی 24000 و 18000

نکات مهم کولر گازی های با توان 24000

استفاده از کولر های گازی در حال حاضر در بین افراد بسیار متداول شده است. این وسیله های پرکاربرد وظیفه ی تامین سرمایش و گرمایش مورد نیاز را به عهده دارند. کولر های گازی در منازل، اداره ها، دفاتر کار ،هتل ها و سالن های پذیرایی استفاده می شوند. باید در نظر داشت که این کولر ها در ظرفیت های متفاوتی به بازار ارائه شده اند. هر نوع کولر با ظرفیت مخصوص مناسب استفاده در محلی خاص و متراژی معین است.

کولر های گازی با ظرفیت 24000 موضوع این بحث هستند. کولر های گازی 24000مناسب استفاده در متراژ های 90 الی 120 متر هستند. این کولر ها یکی از پر ظرفیت ترین نوع کولر های گازی موجود در بازار هستند.

خرید کولر گازی ال جی 24000 با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی کولرنیو https://coolernew.com/product/tahve-matboe-lg-full-dc/

 

نکات تعیین کننده در خرید کولرگازی 24000

اگر میزان رفت و آمد در یک محیط زیاد باشد، لازم است که از کولر های گازی با ظرفیت بالا تر استفاده کرد که خرید کولر های گازی 24000 انتخاب مناسبی برای محیط هایی با رفت و آمد زیاد هستند. میزان هدر رفتن انرژی از درز های درب و پنجره ها نیز روی ظرفیت کولر های گازی مورد استفاده اثر می گذارو و بهتر است برای پایین آوردن هزینه ها از درب و پنجره های عایق استفاده نمود.

آب و هوا

آب و هوای محل مورد استفاده از کولر نیز نقش تعیین کننده ای در انتخاب نوع و ظرفیت کولر های گازی دارد. برای مثال در مناطق با دمای هوای بالا، مانند جنوب کشور، نیاز به استفاده از کولر های گازی با ظرفیت بالاتر است. ظرفیت کولر های گازی در جنوب کشور باید حداقل 18000 باشد. بنابراین کولر گازی 24000 یک انتخاب ایده آل در این مناطق به شمار می رود. همچنین نوعی از کولر های گازی که کولر های گازی حاره ای نام دارند نیز در این آب و هوا استفاده می شوند.

 

شرح کولر های گازی 1800

کولر های گازی با ظرفیت 18000 برای فضا هایی از 25 تا 40 متر مربع ساخته شده است. فضا های بزرگ تر و کوچک تر از این متراژ نیازمند کولر های گازی با ظرفیت های متفاوت است. اسپلیت های 18000 علاوه بر ظاهر زیبا عملکرد فوق العاده ای دارند و قدرت خنک کنندگی آن ها بالا است.

به علاوه اسپلیت 18000 با کمک فیلتر تسویه ی خود ذرات گرد و غبار، دود سیگار و ذرات ریز معلق در هوا را می گیرد. اغلب کولر های گازی 18000 که توسط  برند های معتبر ساخته شده باشند دارای رتبه بندی انرژی AوBهستند. این نشان دهنده ی این است که این کولر ها کم مصرف و مقرون به صرفه هستند.

برای خرید بهترین کولر گازی در توان 18000، خرید کولر گازی اجنرال 18000 کولرنیو با کم ترین قیمت  و کم مصرف ترین کولر گازی اجنرال 18000 است.

 

قیمت کولر گازی 18000

برای مشخص شدن قیمت کولر گازی 18000 باید به مدل، سازنده و امکانات این کولر دقت کرد. قیمت همواره شرط تعیین کننده ای برای خرید کولر گازی 18000 است و همراه با امکانات و قطعات، در صدر توجه خریداران قرار دارد. مساحت محیطی که قصد نصب کولر گازی برای آن را دارید نیز بسیار مهم است و قیمت کولر گازی را تعیین می کند. اسپیلت خریداری شده در صورت عدم تناسب با محیط مورد نظرتان، نمی تواند اثر مناسب خود را بگذارد. دقت به تمام این موارد و انتخاب هوشمندانه با توسط به محیط در قیمت کولر گازی شما اثر می گذارد.

خرید کولر گازی 18000 

بهتر است برای کم کردن ریسک خرید کولر گازی 18000 به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید و همچنین از برند های معتبر و جنس های اصل اقدام به خرید نمایید. در چنین فروشگاه هایی محصولات با کیفیت بالا ارائه می شوند و ضمانت پس از فروش دارند. عدد 18000 نشانگر اندازه ی  سرما دهی کولرهای گازی بر پایه ی  بی تی یو است. چنانچه فکر ی کنید ظرفیت بیشتر کولر گازی الزام به سرما بخشی بیشتر آن دارد، در اشتباه هستید. تنها متراژ محیط می تواند ظرفیت سرمادهی را مشخص نماید.