مشخصات عمومی کولر گازی اینورتر 24000 مدل i’save-H24h1

به گزارش تیز فروش بدون شک تاکنون نام گری را شنیده اید. این شرکت دیگری است که در زمینه تولید کولر گازی یا کولر گازی در انواع مختلف و مدل ها فعال است و همچنین 24000 دستگاه تهویه مطبوع اینورتر مدل i’save-H24h1 با 24000 BTU بوده است. گری این محصول را با ظاهری بسیار شیک و چشم نواز ساخته و ترکیب آن با هر محیطی و ایجاد فضایی شیک را آسان می کند. همچنین به منظور ارتقا level سطح کیفی و افزایش کارایی آن در خنک سازی محیط ، از کمپرسور دوار با فناوری اینورتر در ساخت آن استفاده می شود. این کمپرسور اینورتر داروی بسیار مهم شما است که باعث کاهش مصرف برق و برق می شود و صدایی را که دستگاه روی آن وجود دارد تولید می کند. استفاده بی نظیر از این محصول در تمام فصول سال به لطف بهره مندی از عملکرد گرم و سرد امکان پذیر است. همچنین می توانید هوای خنک و خنک را در چهار جهت مختلف به همراه داشته و محیط را با هوای مطلوب حفظ کنید.

مشخصات عمومی کولر گازی اینورتر 24000 مدل i’save-H24h1

کمپرسور اینورتر روتاری

نکته مهمی که هر شخصی هنگام خرید کولر به آن توجه می کند می تواند نوعی موتور و قابلیت ها و مزایای آن باشد. کمپرسور جدید استفاده شده در این کولر گازی اینورتر 24000 ، مدل i’save-H24h1 ، دارای روتاری برای داشتن اینورتر است. اساساً مزایا و مزایای آن این است که این کمپرسور به دلیل تولید بیشتر صدا فقط می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و بسیار کم باشد. به این ترتیب باعث ایجاد صدا می شود ، ساکت می شود و به طور قابل توجهی جو یا مصرف برق را کاهش می دهد. گاز مبرد R410 گاز دیگری است که از محیط محافظت می کند و در صورت آسیب دیدن و ایجاد مشکل در محیط باعث ورود آن می شود. همانطور که گفته شد ، قابلیت اینورتر باعث کاهش مصرف انرژی تا 65٪ و افزایش کارایی و عملکرد تا 65٪ خواهد شد.

کمپرسور اینورتر روتاری

طراحی خارق العاده و شیک

کولر گازی اینورتر i’Save-H24H1 24000 دارای طراحی بسیار شیکی است که در صورت استفاده مجدد قابل استفاده است ، زیرا اگر کاربر بتواند آن را به راحتی و بدون دردسر در هر محیطی نصب کند. در واقع سازنده این محصول از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است که پانل خارجی آن باید در فضای باز نصب شود و پانل داخلی آن باید روی دیوار داخل خانه نصب شود. همچنین برای صفحه داخلی این مدل کولر گازی از رنگ سفید استفاده شده است که ظاهری چشم نواز و خیره کننده به این رنگ بخش فوق العاده و منحصر به فرد می بخشد. در نتیجه می توان آن را به راحتی و بدون کوچکترین دردسری با سایر لوازم خانگی تنظیم کرد.