خرید دریم کچر از لکسی گیفت

خرید دریم کچر در مدل های گوناگون

خرید دریم کچر میتواند جزو بهترین ایده ها برای هدیه دادن به دیگران باشد . دریم کچر (به انگلیسی : Dream Catcher) که به اسم کابوس گیر هم شناخته میشود در فرهنگ سرخ پوست های آمریکایی یک وسیله دست ساز است که با استفاده از چوب درختان و تار و پود های نخ ساخته می شود . فلسفه استفاده از دریم کچر ها به این صورت است که هوای اطراف فرد خوابیده مملو از رویاها و کابوس ها است . به همین دلیل در صورت استفاده و نصب Dream Catcher در نزدیکی فرد خفته ، رویاها از حلقه وسط کابوس گیر عبور می کند . و در عوض کابوس ها در تار و پود عنکبوتی شکل رویاگیر ، به دام افتاده و به فرد نمی رسند .

خرید دریم کچر

خرید دریم کچر ارزان

در میان طرفداران کابوس گیر ها ، عده ای هستند که به دنبال خرید دریم کچر ارزان هستند . این نوع رویاگیر ها عموما کوچک بوده و به عنوان جاسوئیچی و دیگر موارد تزئینی خریداری و مورد استفاده قرار می گیرند . ما نیز در لکسی گیفت نمونه های زیادی از این نوع Dream Catcher ها را برای فروش قرار داده ایم . شما میتوانید با مشاهده طرح های مختلف و قیمت های آن ها ، خرید خود را انجام دهید . توجه داشته باشید که در صورت خرید چند نمونه از این محصولات ، از تخفیف بسیار خوبی بهره مند خواهید شد .

خرید دریم کچر بزرگ 

سلیقه مشتریان ما بسیار متفاوت است . عده ای بر خلاف مورد بالا ، خواهان خرید دریم کچر بزرگ هستند . برای نمونه می توانید این نوع از محصولات را در پایین این نوشته مشاهده کنید . حلقه های میانی این کابوس گیر ها سایز ۲۰ – ۲۵ و ۳۰ بوده که با استفاده از نخ ها و سایر وسایل تزئینی ، به زیبایی هرچه تمام تر طراحی و ساخته شده اند . این نوع رویاگیر ها عموما در اتاق و به صورت دیوای مورد خرید و استفاده قرار می گیرند .

نمایشگر ویدیو

 
 
00:00
 
00:30
 
 

تاریخچه دریم کچر

این وسیله ها در ابتدا ، در سال های بسیار دور توسط سرخ پوست های قاره آمریکا برای داشتن خوابی راحت ساخته شد . و سپس کم کم به دیگر کشور ها نیز وارد شد . امروزه تقریبا در همه کشور های دنیا میتوان افرادی را یافت که کابوس گیر می خرند و به عناوین گوناگون از آن استفاده می کنند . Dream Catcher ها عموما از حلقه ای فلزی و یا چوبی ساخته می شوند . سپس به وسیله پر ها ، مهره ها و نخ های رنگی مزین شده و برای فروش به فروشگاه ها وارد می شوند . در حال حاضر مردم چین و هند یکی از طرفداران پر و پا قرص این محصول هستند .

خرید وسایل دریم کچر

چنانچه آموزش ساخت کابوس گیر ها را دیده اید و به دنبال خرید وسایل دریم کچر هستید ، لکسی گیفت تمامی وسایل آن را به تعداد محدود برای فروش قرار داده است . قیمت وسایل ساخت کابوس گیر ها کاملا ارزان و به صرفه بوده و با مشاهده و مقایسه قیمت های این فروشگاه با سایر همکاران متوجه این امر خواهید شد .

فروشگاه های خرید کابوس گیر

از گذشته تا به کنون فروشگاه های بسیاری اقدام به فروش انواع دریم کچر ها کرده اند . برخی از آن ها به عنوان واسط عمل کرده و برخی دیگر نیز محصولات تولیدی خود را به طور مستقیم به فروش میرسانند . لکسی گیفت در حال حاضر به هر دو صورت عمل می کند . یعنی هم کابوس گیر های تولیدی توسط بافنده های تحت قرار داد را برای فروش در سایت قرار می دهد و هم تعدادی از Dream catcher های دیجی کالا را برای فروش در معرض نمایش قرار می دهد . شما مشتریان گرامی می توانید هریک از مدل هایی که می پسندید را به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید .

# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #

منبع نوشته source