بک لینک PBN چیست؟

از آن جایی که لینک سازی ها ممکن است برای شما تاثیر منفی داشته باشد تا مثبت باید استراتژی های لینک سازی هدفمند و منظم را به کار برد. در بدترین حالت ممکن است سایت شما توسط گوگل جریمه شود که در این شرایط با توجه به این که همه لینک ها در اختیار خودتان است می توانید لینک کم ارزش را شناسایی و حذف کنید و از جریمه گوگل رها شوید. همانطور که گفتم بک لینک PBN شامل چند لایه میباشد که در هر لایه شما باید فعالیت های خاصی انجام دهید اما قبل از اینکه با این فعالیت ها آشنا شوید باید بگویم که روش های بسیار زیادی برای ساخت PBN وجود دارد که این روشی که در ادامه خواهم گفت بیشترین و بهترین تاثیر را دارد ، البته نسبت به بقیه هزینه بسیار زیاد تری خواهد داشت . اما هنوز هم بسیار مهم است. در حقیقت همانند ساخت یک بلاگ است اما این بار در یک سیستم سایت ساز که قابلیت طراحی بیشتر در اختیار شماست و می توانید یک سایت کامل داشته باشید. باید توجه داشته باشید که ارزش لینک هایی که در محتوای صفحه هستند در قیاس با لینک های موجود در سایدبار و فوتر بالاتر می باشد.

این نوع لینک سازی ترکیبی از دو حالت قبل است! ولی اگرچه در این حالت لینک هایی از سایت هایی با موضوعات گردشگری، خرید بلیط و سفر و موارد مشابه برای شما ایجاد شده باشد می تواند تاثیر بهتری در جایگاه شما ایجاد نماید. پیشنهاد ما این است که از ترکیب طبیعی حالت های رایج در فضای اینترنت برای متن های لینک شده استفاده شود. اگر میان این نوع از لینک سازی ها برای سایت شما توازن لازم وجود نداشته باشد گوگل قادر خواهد بود رفتار غیر طبیعی شما را برای کسب بک لینک شناسایی نماید. مثال هایی که در تصویر بالا می بینید مربوط به لینک هایی است که کاملا طبیعی هستند و مشکلی ندارند. در آموزش بک لینک سازی اول از همه، بسیار عالی است که متوجه بشیم ” بکلینک” چیست؟ با توجه به اینکه همه مدیران کسب و کارهای اینترنتی به دنبال کسب رتبه اول و برتر در گوگل می باشند و علاقمند به رسیدن به نتایج عالی جهت کسب درآمد اینترنتی هستند باید به این مقوله نگاه جدی کنند. به تعریفی دیگر باید گفت که تعداد و کیفیت بک لینک ها بر رتبه بندی نتایج گوگل تاثیر مستقیم دارد.

در حال حاضر، بهترین تمرین باید بر روی کیفیت باشد تا بتوانید به سمت وب سایت خود، ترافیک جذب کنید. بسیاری از وب سایت ها در زمینه های کار شما و یا سایتهای وجود دارند که درخواست نویسنده مهمان یا مقاله نویس دارند شما با نوشتن مقاله در این سایت ها میتوانید یکی از بهترین بک لینک ها را برای سایتان بسازید. بک لینک ها به بک لینک فالو و بک لینک نوفالو و لینک داخلی و خارجی تقسیم می شوند. یک دسته بندی دیگر برای لینک ها فالو و یا نوفالو بودن آن ها است. بنابراین هنگامیکه میخواهید بک لینک تهیه کنید. اگر میخواهید رایگان این امتیاز را بدست بیاورید، مطالب خود را در انجمنها، شبکههای اجتماعی و جاهایی که امکان انتشار مطلب دارند به همراه آدرس سایتتان کپی نمایید. از طریق این سایت ها می توانید یک سایت با وردپرس ایجاد کنید و در آن ها تولید محتوا کنید و یا مقالات سایت تان را در آنها انتشار دهید.

نکته : استفاده از بک لینک هایی شبیه به : “برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید آنلاین به وبسایت ما مراجعه کنید”، از نظر گوگل اسپم می باشد و احتمال دارد شما را جریمه کند و در مقابل اگر شما با استفاده از کلمات کلیدی در یک متن بک لینک ایجاد کنید، در واقع شما تیر خود را به هدف زده اید و می توانید منتظر تاثیرات مثبت آن باشید. اگر پس از گرفتن پاسخِ بک لینک (backlink) چیست، شروع به لینکسازی کنید، شاید همهی تلاش شما بیهوده باشد. یکی از مسیرهای اصلی گوگل برای ایندکس کردن و یافتن صفحات جدید در اینترنت، بررسی بک لینک های موجود در یک صفحه می باشد. در مبحث بعدی ما به بررسی روش های مناسب برای کسب بک لینک و معرفی تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه خواهیم پرداخت. گوگل در این راستا به معرفی الگوریتم پنگوئن پرداخت و به کمک آن دست به شناسایی و جریمه سایت هایی زد که از این روش های لینک سازی استفاده می کردند. اهمیت تولید محتوای قوی و منحصر به فرد را دست کم نباید گرفت.